Športni aspekt tihega luksuza je sam po sebi postal trend

16. 6. 2023
Športni aspekt tihega luksuza je sam po sebi postal trend (foto: Profimedia)
Profimedia

Na golf igrišču nagubana krila, polo majice in kape s šiltom predstavljajo premišljeno športno podobo, na mestnih ulicah pa delujejo sproščeno.

Okoli vsakega športa se razvije njemu lastna modna estetika, prepoznavni kosi, ki so zanjo značilni, pa so na prvem mestu funkcionalni. Športno oblačenje do nedavnega zato ni bilo ravno ekvivalentno dobremu stilu, kar pa se ob vstopu v obdobje promocije fizičnega zdravja in gibanja spreminja. V zadnjem času je cela vrsta prostočasnih športov doživela svojo modno revolucijo in z igrišč začela pronicati na modne piste. Tenis, smučanje in najbolj aktualno, golf, so dejavnosti, h katerim so se ljudje obrnili med pandemijo. Iskali so še ne preizkušeno distrakcijo in skupnost, našli pa so še nov modni slog, ki sega dlje od karirastih hlač Jacka Nicklausa ali polo majic Tigerja Woodsa. V porastu so namreč znamke, kot je Manors Golf, ki so usmerjene v oblikovanje specifičnih športnih oblačil.

V času pandemije se je moda prilagodila novemu, nepoznanemu stanju sveta. Gala dogodke in zabave so zamenjali sprehodi in prekladanje po stanovanju. Blagovne znamke so opazile, da se vse več žensk ukvarja s športi, v katerih tradicionalno prevladujejo moški, zato so razširile tako spekter targetiranih kupcev kot tudi ponudbe. Modni oblikovalci, kot je Tony  Burch, športne znamke, kot je Lululemon, in manjše linije, kot sta Recreational Habits in Random Golf Club, so se pri ustvarjanju športnih kosov izognile stereotipičnemu pristopu ustvarjanja roza in ljubkih oblačil za ženske. Namesto tega ponujajo vse bolj povzdignjene modne možnosti, ki jih lahko stranka nosi tako na igrišču ali v telovadnici, kot tudi v javnosti. Ljubitelji sloga tihega denarja se zavedajo versatilnosti polo majic, kratkih kril in kap s šiltom, zato jih tretirajo kot bolj spontano različico svojih vsakodnevnih dizajnerskih izgledov. Elegantno nagubana Burchova obleka je na primer primerna tudi za splošne dnevne aktivnosti, Recreational Habits seti pa izgledajo narejeni tako za športno udejstvovanje kot tudi za sproščeno druženje. Kljub vse bolj modnemu izgledu oblačil za golf, pa ta ostajajo funkcionalna, raztegljiva in zmogljiva. 

Lululemon je ustvaril novo linijo oblačil, namenjenih golfu, kar je bila po besedah glavnega produktnega direktorja, Sun Choe-ja, edina smiselna smer razvoja znamke. Ženske so njihove športne kose že tako uporabljale za igranje golfa in ker so pri Lululemon to opazili, »je bilo naravno ustvariti kolekcijo, ki prinaša vse, kar so vzljubili, pričakovali in čutili od naše opreme, prilagojeno posebej za potrebe igranja golfa,” pravi Choe. Daniellle LaFleur, predsednica platfotme Bandier za prodajo luksuzne športne opreme, se temu sentimentu pridružuje in pravi, da je Bandier zaradi tradicionalnih buržoaznih športov, kot sta tenis in golf, doživel izjemno rast. "Da bi zadostili povpraševanju, opažamo, da blagovne znamke razvijajo kapsulne kolekcije za golf ... hkrati pa se pojavljajo tudi celotne blagovne znamke, namenjene zadovoljitvi potreb sodobnega, modnega golfista," dodaja. Po njenem mnenju se vse več potrošnikov nagiba k netipičnemu videzu, svežim kombinacijam in bolj inovativnim modnim odločitvam, kar Bandier, v okviru svoje luksuze ponudbe, podpira. Trenutno ponuja vrsto kosov za golf znamk kot so Lacoste, Varley in The Upside. 

H komercialni popularizaciji golf trenda je pripomogla ponovna fiksacija z estetiko starega denarja in obsedenost s tihim razkošjem, ki dominira socialna omrežja. Kosi, narejeni za igranje golfa, so v resnici le bolj sproščena in športna verzija trendov, ki opevajo luksuzen način življenja in oblačenja. Hkrati pa aktualno navdušenje nad golf modo odraža ženski karierni zagon in željo po napredovanju. Vse več žensk se vključuje v elitne socialne klube, kjer moški ob partiji golfa in cigari že tradicionalno sklepajo posle in pomembne karierne odločitve. V duhu miselnosti "če jih ne moreš premagati, se jim pridruži," so se ženske, dejavne na področjih, v katerih prevladujejo moški, začele aktivno mrežiti preko golfa. Zato lahko, če želite med golfom doseči kakšnega izmed svojih kariernih ciljev, zdaj med tem izgledate neverjetno. 

                                                                                         Fotografije: Profimedia

Preberite še: Vrnitev trenda športne estetike: Aktiven slog se iz telovadnice širi na modne brvi

Priporočamo tudi: Rihanna in Hailey Bieber sta nosili enako polo majico - katera jo je kombinirala na boljši način?