Skrb za telo tudi v vodi

Poletje je čas, ko se lahko malce bolj posvetite sebi in svojemu telesu, saj imamo kanček več časa, volje in navadno tudi motivacije.

Poletje, 28. 6. 2011
Skrb za telo tudi v vodi

Izkoristimo čas na morju ali na mestnem bazenu in skoraj neopazno telovadimo. Lahko se aktivno priključimo tudi organiziranim skupinam za vadbo v vodi, saj je dokazano, da telovadba v vodi krepi imunski sistem in da temperaturna razlika spodbuja presnovo.

Vodni džoging

Plavanje je idealen šport za poletne dni. Lahko pa ga kombinirate tudi z vodno vadbo, ki je primerna za starejše, za ljudi s prekomerno telesno težo in za nosečnice. Vadite lahko sami s preprostimi vajami, lahko pa tudi v skupini. Vaje boste z lahkoto izvajali, tudi če so malce zahtevnejše, saj ne boste čutili pritiskov na sklepe, telo boste osvežili in po vadbi se boste sprostili z nekajminutnim plavanjem.

Vodni šiatsu

Dobrodošla sprostitev se dogaja v vodi, ki ima 35 stopinj. Človek enostavno lebdi na vodi, terapevt pa ga masira. Pri tej vrsti masaže pride do regulacije vseh sistemov v telesu in do popolne sprostitve telesa in duha. Človek enostavno je, a ne počne popolnoma nič.

Vodna gimnastika

Se vam je zgodilo, da se po uri navadne aerobike ne počutite najboljše? Vas bolijo sklepi in na sploh se vam zdi, da za telo niste naredili nič dobrega? Potem bo vodna gimnastika prava za vas. Vadba poteka v vodi, ki je globoka približno 120 centimetrov. Lahko vadite s pripomočki, kot je razvidno s slike, ali brez. Najbolje je, če se odločite za vodeno vadbo, saj boste le tako dosegli največji učinek.

Podvodno ravnotežje

Za izboljšanje koordinacije je vaja kot naročena. Vadite lahko na wii deski in s tem krepite mišice na nogah. Vaja je odlična tudi pri rehabilitaciji po poškodbah in ko se človek po dolgem času ponovno pripravlja na športno aktivnost. Vaja ni težka, je pa zelo učinkovita.

Vodni pilates

Pilates je vadba, ki je v zadnjem času izjemno popularna. Nekateri mislijo, da je samo modni hit, a to ne drži. Z vajami, ki so zelo drugačne kot pri aerobiki in drugih športih, krepimo mišice in nasploh pripomoremo k boljšemu počutju. Čeprav je na videz povsem preprosto, v resnici ni, in vsi tisti, ki imajo še vedno težave z določenimi vajami, bodo navdušeni nad vodnim pilatesom. Vaje se izvajajo s pripomočki.

Vodni spining

Spining je skupinska vadba, ki jo izvajamo na stacionarnem kolesu, ob glasbeni spremljavi. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji. Čeprav gre za skupinsko vadbo, je to individualen trening, kjer si vsak, ki vadi sam, nastavlja obremenitve glede na starost, fizično pripravljenost in cilj, ki si ga je zadal. Zaradi lažjega uresničevanja ciljev pa je zaželena uporaba merilnikov srčnega utripa. V zadnjem času je po svetu zelo priljubljen vodni spining. Odličen je za odpravljanje celulita.

vir: Aktivni, fotografija Shutterstock.com

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri