NatasaHrupic: Kombinacija različnih pristopov

10. 10. 2012
NatasaHrupic: Kombinacija različnih pristopov (foto: Aleksander Štokelj)
Aleksander Štokelj

Slovenska blagovna znamka N a t a s a H r u p i c je prepoznavna po kolekcijah z edinstvenim avtorskim konceptom in po unikatnem pristopu k oblikovanju oblačil, ki temelji na dvojnosti.

Kombinacije različnih ali celo nasprotujočih si pristopov, ki združujejo specializirano znanje modeliranja in krojenja z instinktivnimi posegi v oblikovno formo, vedno pripeljejo do inovaciji in gradijo nov koncept oblikovanja oblačil. Slog blagovne znamke prinaša lastno vizijo mode – temelji na vrednotenju umetnosti in kiparstva, vpleta klasično podobo v vizijo avantgarde, prepoznava občutljivost koncepta, predvsem pa poveličuje individualnost in senzibilnost posameznika. Kolekcije blagovne znamke so privilegirane, saj so izdelane iz luksuznih materialov s prestižnim načinom izdelave.

Foto: Aleksander Štokelj

Novo na Metroplay: Tjaša Železnik in Franci Krevh│Najbolj pomembno je, da otroci poslušajo glasbo

Nataša Hrupič