Fashion Week Promocijsko sporočilo

Priložnost, da se mladi oblikovalci dokažejo s sodelovanjem v projektu TOP4

9. 4. 2015
Priložnost, da se mladi oblikovalci dokažejo s sodelovanjem v projektu TOP4

Študentje Naravoslovno tehnične fakultete bodo oblikovali novo podobo TOP4 deklet.

Telekomunikacijsko podjetje T-2 je v zadnjih letih oblikovalo prepoznavno podobo TOP4 deklet, ki nas nagovarjajo v njihovih oglasnih sporočilih. Tokrat so se odločili stopiti korak dlje. Mladim oblikovalcem, študentom Naravoslovno tehnične fakultete v Ljubljani, bodo v okviru Fashion Weeka v Ljubljani, ponudli možnost oblikovanja nove podobe teh, v javnosti že dodobra prepoznavnih deklet.

Agencija ARIH, ki je za družbo T-2 ustvarila podobo teh deklet ter oglaševalske akcije TOP4, si bo na modnih revijah, skupaj s komisijo, ogledala kreacije mladih oblikovalcev in z njimi opravila intervjuje, s ciljem, da bodo izbrali tistega, ki jih bo najbolj prepričal, da bo kos izzivu.

Zmagovalec bo pripravil kreacije, ki bodo predstavljale novo podobo TOP4 deklet v oglaševalskih akcijah družbe T-2. Izbrani oblikovalec bo prejel tudi honorar za izvedbo.