"V 90-ih se nihče ni zmenil za moj lepotni videz, danes pa je ikoničen ": Pamela Anderson obudila svojo pričesko iz 90. let

17. 3. 2024
Medtem ko se igralka vse pogosteje pojavlja brez ličil, je v najnovejši kampanji kozmetike Smashbox svoje oboževalce presenetila z oživitvijo svojega značilnega videza iz 90. let. (foto: Profimedia)
Profimedia

Medtem ko se igralka vse pogosteje pojavlja brez ličil, je v najnovejši kampanji kozmetike Smashbox svoje oboževalce presenetila z oživitvijo svojega značilnega videza iz 90. let.

V zadnjih mesecih je Pamela Anderson na vseh frontah. Po objavi avtobiografije in dokumentarca na Netflixu se ikona devetdesetih let vse pogosteje pojavlja na odmevnih dogodkih. Lepa petdesetletnica, ki je daleč od ultra seksi videza, ki ga je imela na začetku kariere, se je odločila za umiritev, elegantne obleke in lepotno rutino brez ličil. Vendar se zdi, da še ni rekla zadnje besede. Med oglaševalsko kampanjo za znamko ličil Smashbox Cosmetics je zvezdnica serije Baywatch oživila svoj ikonični videz iz 90. let in dokazala, da ni izgubila nič od svojega odličnega videza.

Ne spreglejte:

Ikona generacije

Čeprav se je zvezdnica odločila, da ne bo več uporabljala ličil, se zdi, da je naredila izjemo. S svojimi izjemno tankimi obrvmi, očarljivimi zadimljenimi očmi, našobljenimi ustnicami in rdečo manikiro je Pamela Anderson s svojo najnovejšo oglaševalsko kampanjo, ki poveličuje prednosti podlage za polt, v lepotni svet vnesla dih nostalgije. "Všeč mi je zamisel o uporabi podlage, ker loči kožo od ličil," je zvezdnica povedala za revijo Harper's Bazaar. "To je dober način za zaščito kože in še vedno uporabljate ličila kot podaljšek in izraz, vendar ne kot najpomembnejšo stvar na svetu." In mi se ne bi mogli bolj strinjati.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Smashbox Cosmetics (@smashboxcosmetics)

"Veliko ljudi, veliko blagovnih znamk se je obrnilo name, da bi naredili nekakšno retrospektivo. Celo Vogue in različni oblikovalci so me prosili, naj naredim te kampanje z retrospektivo," pravi.

Pri Smashboxu se je vse postavilo na svoje mesto. "Rekla sem si: 'No, to bom sprejela, ker je to ena od stvari na mojem seznamu, za katero sem si vedno želela, da bi jo lahko naredila,'" pravi. "V devetdesetih letih lepotna industrija ni gledala name. A zdaj, ko so 90. leta priljubljena, bom to vzela, danes pa je ta videz lahko ikoničen. To me bo osrečilo."

Pamela Anderson si je z ustanoviteljem Smashboxa Davisom Factorjem, ki je kampanjo tudi fotografiral, delila zgodovino, kar je bila še ena prodajna točka. "Davis je bil eden prvih fotografov, ki me je fotografiral zunaj Playboya. Mojo mamo je spoznal v lokalu Roxbury v Los Angelesu," pravi. "Vedno imam kakšno osebno zgodbo, zakaj nekaj počnem, in skoraj nikoli ne gre za izdelek. Gre za odnos."

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Lahko pitje večje količine vode resnično spremeni kožo iz suhe in upadle v sijočo? To trdijo strokovnjaki

Priporočamo tudi: Teden mode v Milanu je gostoval smetano oblikovalske elite