Etro, jesen - zima 2007/2008

16. 8. 2007

Etro je sopomenka za slog, ki gradi na kakovosti in sofisticiranem načinu življenja, kar se ne nanaša samo na oblikovanje, ampak tudi na postopke izdelave oblačil.

Leitmotiv te italijanske dizajnerske hiše je ljubezen njenega ustanovitelja do potovanj in zgodovine. Znamka, ki razveseljuje modne frikice že od 1968, izhaja tako iz ljubezni do kulture in lepega.

Na začetku so izdelovali najfinejše tkanine s prefinjenimi potiski in motivi. Vzorec Paiseley je postal Etrov zaščitni znak. V 90. so lansirali svojo prvo pret-a-porter kolekcijo. Rodila se je 'Nova tradicija', ki je postala vodilna misel znamke Etro in še danes zaznamuje vse novonastale kolekcije. V to jesen stopite kulturne in samozavestne, odločite se za Etro. www.Etro.it

Novo na Metroplay: "Kar naenkrat se liki začnejo obnašati po svoje" | Tadej Golob o pisanju kriminalk