Lifestyle Promocijsko sporočilo

Kam v Ljubljani po popolno kombinacijo estetike in užitka?

1. 2. 2024
Kam v Ljubljani po popolno kombinacijo estetike in užitka? (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Se vam je že kdaj zgodilo, da v kakšnen prostor niste vstopili, ker ga enostavno niste začutili?  No, tu se vam to zagotovo ne bo zgodilo! 

Ljudje smo čuteča bitja, zato ne čudi, da si želimo vsak prostor, v katerega vstopimo, tudi začutiti. To ne pomeni, da mora imeti kaj posebnega ali biti luskuzno urejen. Prej nasprotno: običajno so majhni detajli tisti, ki ustvarijo občutek domačnosti in sproščenosti.  

Doma se tega procesa lažje lotimo, saj smo tam vladarji mi in imamo možnost odločanja o tem, kako urediti prostore, da se bomo v njih dobro počutili. Drugod temu žal ni tako, zato imamo na voljo dve možnosti: bodisi potrpimo, bodisi se poskušamo izogniti obisku.  

Promocijsko gradivo

Zakaj je pomembno pozornost nameniti tudi estetiki?  

Sliši se precej enostavno, čeprav v resnici ni. Kaj, če se recimo dogovorite za sestanek in druga stran določi kraj srečanja, ki ni v sozvočju z vašo dušo? Ali pa vas prijateljica povabi na rojstni dan v lokal, ki je estetsko tako nedodelan, da vas ob pogledu na ponesrečeno kombinacijo barv boli srce? Še huje: kaj če vam postrežejo pijačo v kozarcu, na katerem so prstni odtisi?  

Vse to so razlogi, ki vas bodo verjetno odvrnili od tega, da bi samovoljno še kdaj obiskali ta kraj. V primeru, da gre za storitveno dejavnost, kot je denimo gostinstvo, lahko taka zadeva hitro vodi v propad, zato je izjemnega pomena, da se pri snovanju prostora estetiki in ambientu nameni ravno toliko pozornosti, kot oblikovanju ponudbe. Ker je oboje izjemnega pomena.

Promocijsko gradivo

Prostor sredi Ljubljane, ki očara v vseh pogledih  

Vzemimo za primer novo restavracijo "CeWapi" na Cankarjevi cesti v Ljubljani. Strogi center glavnega mesta, ki je vedno poln ljudi in s tem potencialnih gostov, obenem pa je veliko tudi kakovostne konkurence.

Nič čudnega torej, da se lastniki, ki so sicer izjemno znani ter priljubljeni po božanskih balkanskih specialitetah, niso zanašali samo na svoje ime, temveč so ogromno časa in pozornosti posvetili tudi detajlom, kot so lesni mozaiki za točilnim pultom in v okenskih okvirjih ter lesenim konstrukcijam nad visečimi lučmi.  

Promocijsko gradivo

Nasploh je restavracija "CeWapi" v središču Ljubljane zasnovana in opremljena tako, da prestavlja popolno kombinacijo balkanske tradicije in modernega šarma, ki odlično dopolnjujeta božansko ponudbo različnih balkanskih jedi.

Slovijo predvsem po svojih odličnih čevapčičih in ostalih mesnih specialitetah, njihova ponuba pa obsega tudi okusne zajtrke, bogato izbiro prilog ter pestro paleto balkanskih solat, manjkati pa ne smejo niti sladka baklava, tulumba ter druge izjemne tradicionalne balkanske sladice.

Celoten meni vam je na voljo TUKAJ!  

Promocijsko gradivo

Ko balkanska duša sreča moderen dizajn  

Omamen vonj na eni in čudovit rustikalen ambient, v katerem se spretno prelivajo rjavi, črni ter sivi odtenki, osmišljata bistvo restavracije in ji dajeta pristno balkansko dušo, ki si dovoli uživati v vsakem grižljajo priljubljenih čevapov, špikanih pleskavic, biftka, prebranca jetrc, pečenih paprik in ostalih dobrot, ki navdušujejo tako z izgledom kot okusi. V restavracijah "CeWapi" na svoj račun pridejo ljubitelji okusne hrane, ki si želijo doživetja za vse njihove čute.  

Blagovna znamka "CeWapi" je del velike skupine "Walter BBQ", ki že dve desetletji deluje na trgu Srbije, Črne Gore, Bosne in Hercegovine, v zadnjem času pa tudi v Sloveniji in Avstriji. Podjetje je postalo sinonim za kakovost in inovativnost v prehrambeni industriji. S poudarkom na kombinaciji tradicionalnih receptur in sodobnih poslovnih pristopov je regionalni velikan uspel zadovoljiti okuse različnih generacij potrošnikov na več kot 40 lokacijah v regiji.  

Promocijsko gradivo

Čudovita pridobitev v prestolnici, ki se jo splača obiskati  

V Ljubljani so po prisotnosti v BTC City Parku in Supernovi Rudnik, "CeWapi" našli svojo pot v center mesta in tako ponudili prostor, kamor si greste lahko vsak dan v tednu spočit dušo in nahranit telo. Ta korak ne predstavlja le širitve prisotnosti blagovne znamke, temveč tudi dodaten prispevek h kulturni in kulinarični podobi mesta ter prinaša bogastvo balkanske kulinarične tradicije neposredno v osrčje slovenske prestolnice.