Nori na Mary

13. 9. 2011
Nori na Mary

Če obstaja vsaj ena resnična glasbena diva, ki jo vse vzhajajoče pevske nadobudnice redno vključujejo na seznam svojih obveznih inspiracij, je to nedvomno Mary J. Blige.

40-letna neusahljiva zvezdnica v javnosti poje že od leta 1989. V teh dneh bo nase spomnila z desetim studijskim albumom My Life 2: The Journey Continues, ki ga je s hiphoperskimi kolegi zasnovala kot nadaljevanje uspešnega albuma My Life iz leta 1994. Mary J. je, tako kot že mnogi glasbeniki pred njo, svoje talente raztegnila še na filmsko igro. Ker pretiranega odziva tam ni bilo, se je odločila prodati tisto, kar lahko še ponudi poleg glasu – svoje ime in svojo podobo. V slogu Britney in Christine je lansko poletje lansirala svojo dišavo My Life, ki je v le nekaj urah podrla prodajne rekorde. Vroče železo je Mary kovala tudi letošnje poletje, ko je na prodajne police prišla njena druga dišava My Life Blossom.

In zakaj bi se ustavila tu? Letošnjo spomlad, ravno ko je napovedala, da si bo za izid desetega albuma vzela toliko časa, kot ga bo pač potrebovala, saj se ji nikamor ne mudi, je na tržišču razširila ponudbo sončnih očal svoje linije Melodies by MJB. Četudi ji lahko recesija tu malce ponagaja, ima Mary v rokavu še zadnjega asa – številne pogodbe z različnimi znamkami, ki jih tu in tam podpre s svojo prisotnostjo: od Appla in Chevroleta do Reeboka in Coca Cole.

Biti zvezdnik je torej izjemno kompleksna zaposlitev. Biti moraš vse za vsakogar in Mary J. je uspela najti ravnotežje, s katerim tisti njen primarni del, njen glasbeni talent, ne utrpi zavoljo vseh drugih avantur. Zato njenega novega projekta ni bilo težko podpreti glasbenim pomembnežem, kot so Kanye West, Jay-Z, Alicia Keys, Ne-Yo. Vedo namreč, da na koncu dneva Mary J. ostaja predvsem vrhunski, večni in neprecenljiv zaklad moderne glasbene zgodovine. To je njeno življenje, to je njeno potovanje.

Darjo Hrib